Monday 27 June 2011

sukan sekolah bosan..

salam sume...alhamdulillah dpt lagi aku menaip kt sni lagi...hehe.
hari nie aku rase mcm ok jerrkk.....tp aku x taulah ape yg x kene??hehe
korang tau x td skolah aku wt sukan sekolah waktu petang bapak paneh and bosan teramatttt...hahaha
memang mcm x de bajet jerrrjkk...nk wt besar2 mcm taon2 yg lepas..hey...nyampah tol aku..
adeke patot sukan sekolah berlangsong sepanjang 2 hari...waktu ptang lak tu!...cm ape ntah jadinye..hahaha
apelah skolah nie mcm x de idea yg lain...
ini bukan menarik plajar dtg sukan skolah tp utk tido kt umah lagi bestt...mcm aku nie relax jerrkk tido kt umah x yah susah2 nk gi pdg yg kepansan....aku dpt kepuasan di rumah x mcm diorang dpt kepanasan jerkk...ahhaha
tp memang lah macam **** jerkkk wt petang2....nie sume aku x taulah salah sape ntah??haha
sabo jolah yerrkkkk
aku harap next year x de lagi hari sukan yg mcm **** nie lagi.....
wt malu jerrkk...itu pown klau plajar dtg x pe gak...nie langsong hmmm....
sabo jolah...aku pown bkan pengetua pown...klau aku ade kuase dh lame daaa aku suroh wt kt stadium bukit jalil jerrkk...hahaha
sabo jolah////ok bye..
den nk solat dulu...esok dapat kan cite baru yerr....<insyaalllah>
ok byebyebyebyebye....my lovely frenzz...

                                                                                                           hanifariffin

No comments:

Post a Comment