Saturday 25 June 2011

bye...blog!

ha??salam sume...haii...rase penat pulak hari nie...hahahah
bkan hari nie jerr...tp hari2..hahahaha
teringat mase kecik2...mak aku mesti suroh aku tido....tp aku x nk tido...but skang dh besar aku mlak yg suke tido...hahahaha...
memanglah rase penat jerr......
esok internet aku dh abis...x taulah mak aku nk bayar ke x nk lagi....hahahaha
klau bayar alhamdulillah dpt la aku menaip lagi kt sni....tp klau x de....selamat tinggal kawaannku!!hahaha
isnin nie...rasenye aku bertugas kowt...so sebok la sket kan..haha
nk wt cmne kne lah tempuhi....klau nk dptkan gelaran pengawas tu...hihihii...
ok ape perancangan aku utk hari ne...aku pown x taulah...
rase maleh jorr....disebabkan aku nie maleh...aku bagi lagu nie yerr..hihihi..


nie lah lagu maleh nie..hahahah

No comments:

Post a Comment