Thursday 2 June 2011

mentor 5..

pade hari ahad yg lepas 29.5.11...telah berlangsongnye konsert akhir mentor 5...boleh dikatakan ketiga2..memang hangat and best....
salma,eqa,shiha...memang best yg kali nie...aku rase dlm banyak mentor yg kali nie nye memang best....sbenar aku bkan minat sgt pown mentor nie...tp bile tengok die nye persembahan best dari af...tros aku beralih ke mentor tros..memang best...mantapp...rasenye kalau fina yg hebat tu masok mentor boleh la dpt t.3..hahahaa.
sbb salma memang terlammpau hebat..!!!
nie lah gambar2 yg aku nk kngsikan!!!hehe...

 nie persembahan pembukaan mentor 5 akhir yg mantap....
 lainkan muke ayish...aku pown mula2 x knal nie apo ntah naik nyanyi...rupenye ayish..hahaha
 nie persembahan yg pertama dilakukan oleh salma..mantapp...lagu listen!
ini persembahan yg ketiga dari shiha...menyanyikan lagu sendri!!...bertemu mu....best gak!
eqa.....ramai yg minat kt die...tp aku tengok suare die biase...kelebihannye cume berani nk nyanyi jorr..hehe..jgn marah!!

No comments:

Post a Comment