Saturday 18 June 2011

selamat hari bapa =D

hari bapa yg menyeronokkan....tp hari bapa yg nie makan kt luar pulak....ahaha
klau hari ibu..ibulah yg kne masak ...tp hari bapa....die kene blanjorr lah...haha
haritu aku gi samut hari bapa di KFC bersama keluarga!
aku pown mula2 x tau yg hari bapa dh dekat...lpas tu tetibe ayah aku ckp jom sambut hari bapa...hahaha
aku pown terkojut..hahaha
lpastu ayah aku ckp....jom cepat siap kite gi mkn kt kfc...hmmm yayayyyyy..hahaha

tengok tu...hahahahah....mcm sebaye lak aku ngan ayah aku!ahhahaha
lpastu esok tu pulak aku di rumah atok ku....utk maraikan hari bapa utk atok!
memang seronok gilerr....
sajer nk wt kejutan sket..hahahaha
lepastu sampai lah di rumah atok..
assalamuaikum atok...oooo atok..hehe
 eerrgggg ....kenyang makan nasi....my nenek N atok masak tau!
 kek time...yummuuuyyy...
 waaaaa....tengok tu my papa kiss my grandfather...so sweet!!haha
 always happy!
 potong time!
 chocolate banana cake-secret recipe tau!
 suap menyuap...waaaaa...
 lepastu atok nk suap nenek pulak....utk ulang tahun mereka berdua yg ke 73 tahun...
romantics
yummy...

itulah citer aku hari nie....mane taui ade lagi kowt sambutan hari bapa .....hehehe..jumpo lagi yorr...

No comments:

Post a Comment