Friday 24 June 2011

ceciter-ceciter..

dah lame x bukak blog nie coz mcm x de mse lak..and pnat...nie skang nie aku jadi calon pengawas tau..hahaha(poyo la plak)hahaha...x de lah!
sume kwn aku rase cm x puas hati jerr ngan aku...aku pown x tau nape ntah??hahaha
sabojolah....skang nie tugas aku snang jerrkk...x susah pown cme amik tanda tangan cekgu jerkkk...tapi x taulah minggu depan cmne..hahaha
calon kt skolah aku nie percubaan 2 minggu shj...minggu yg pertama sudah ku tempuhi..minggu dpan msok minggu yg kedua...mesti banyak tugasan yg lagi berat harus ku lakukan
huhuhu...rase gementar pown ade.....mne x nye nk diri kt depan semua pelajar...huhuhu...x pe2 aku mesti ade tahap keyakinan yg tinggi!
aku mesti dptkan bende nie..kerana bende nie bkan snang nk dpt..mne boleh aku main2..huhuu...aku nak wt btol2 nie..haha
orang kate klau jadi pengawas dpt sijil and snang dipercayai....aku pown rase cmtu gak...sbb kite mcm sudah diiktiraf menjadi pelajar terbaik dan berdisiplin btol x??
x pe2....tp yg aku x phm nie apsal ramai sgt yg dengki bile aku dpt bende nie??aku pown x phm..???
klau x suke pown jgn la nk hasut aku mcm2....die ingat aku nie takot sgt kerrr....ha??
disebabkan die nnti abih aku nye cite2 x tecapai/...hahahaha
lantaklaa nk kate ape pown ...die ingat aku kesah ngan ape2 yg die ckp tu...klau nk jadi pgi lah mohon...nie mohon malu...tp nk jadi pengawas...lpas tu nk jatuhkan aku lak...banyak cantekkk...
jangan ingat hanif ariffin mudah terpedaya k!haha..

                                                                                                                                hanif

No comments:

Post a Comment