Thursday 19 May 2011

sussah..susah...

exam susah nk mampos....
aku nie kpale nk pcah....math sussah gilerr...
tkot exam science..adoii...
aku takot rase cam nk dmam jerrkk...adoii...aku nk pcah...pninggg...
math susahh gilorr...cm ne aku nk amik physic hahaha...hpe dptla..
mne tau kot2nnti aku bijaksana dlm math plak..hahahaaminn..
aku risau sangattt...
kpale pown nk pcah...
cm ne nie....nk bce buku pown dh x boleh nk msok lagi...coz dh full...hahaha
aku nk success...nk success....nk success...huuhuhahaa
aku nk kan bende tu...
aku akan study btol2 utk exam akan dtg...spaya x cemas...
cm nie..huhuhu.....aku rase mnyesal pown ade..
rse cm nk nangis jerr bile x dpt jwab beberape soalan tuh...adoiii memang ...
sdey laa...
aku nk wat azam nie...
aku akan berjaye dan berjaye!!!
                                                                                       
                                                                                                                              anep

No comments:

Post a Comment