Monday 16 May 2011

hari guru...

                                          ini lah skolah cemerlang aku...cantek x..haha...


hello...
td hari guru memang gempaxx...hahaha....
ksian pengetua.....sbb tergolek..hahaha
but its soooo happening....
memang best tersangat...cume yg x bestt...sbb x dpt bagi hadiah..hehe
cadang nak bagi cupcakes....but now bkan cupcakes....cup nyo pown bolum ado laii..hhahaha
smkbk nie memang tersangat best...
memang best....
pertandingan pown besh....beshh...hahah.....
malam sebelom harinye...adelah cekgu peatih nie(cik aziela)last minute malam2 bute mintak suruh bwak kain pelikat ngan kopiah katenye nk wat persembahan...hehe..
den pown apo lai bwak jolah esok tu...
dh bwak esok tu....pgilah jumpe ngan cikgu nie.....and then ade permintaan plak...hehe....
cikgu kate "anep boleh x tlg cekgu..."
aku pown"boleh no problems,ape nye"
pastu...."anep boleh tlg pkai costume nie x...."
hmmm aku pown..."aik ape kahee nie...saye nie pemalu..."...
dlm hati nk gak rase berlakon tu...hehehe..and then"jadi ape cekgu...??"
..."alaa cme duduk2 jerkk...kt atas tu..."
aku pown"ok jerr..hehe"
"anep....tlg carikan 2 bdak pompuan...melayu and bkan islam..."
"why?"
"carik jolah"....pas tu aku pown mencari...mencari...
sampai terjumpe...aku amiklah kwn den nie ha...name die najwa@wawa ...die pown kate ok....
aku pown lege..hehehe...
cari yg nk gantikan tempat aku lak...cari punye cari....jumpe lah awis hahah....awis pown ok jerrk..
nk cari india...sume x nk..ape tah lagi yg cine lgi lah x layan aku..hahaha
pastu aku bg lah bebudak nie kt cekgu ziela tu...pas tu cekgu ckp...
"ape!! awis jadi....awis awak jgn tergelak yerr kt atas tu nnti siap awak"hahaah
pastu"yela saye x gelak punye nnti...dh insaf"
and wawa plak... cikgu ziela ckp..."btol kerr awak nk jadi pompuan nie....
pastu"yerr...saye boleh cekgu"...
cekgu plak"tp...mne pompuan bkan islam tu??"
aku plak jwab..."saye x jumpelah cekgu...sume x nk...amik mlayu x nk kerr??"
"sbenarnye cekgu nk wat tentang suami isteri....tp isteri die kene sikat rambut ank nye...abis tu x kn bdak melayu nk bkak tudung lak...hehe"
aku plak tanyelah kt wawa tu..."wawa...ko bleh bkak tudung x...??"
wawa ckp "ok aku ok jerr..."and then....aku pkirr ....sape nk jadi ibunye...???
pastu adelah sorang kakak nie lalu dpan kitorang...pastu aku cdgkan dielah jdi ibunye....
pastu aku suruhlah awis panggil die...pas tu die pown pandang aku"yerrr nape"akk tu jwb...
aku pown"akak ....kjap lagi akk free x??"
akak tu pown...."free...nape"
"x de bleh x akk tlg berlakon....kjap jerr...cme dok kt ats pentas...x de dialog pown...."
"errr..."aku tau akk tu nk tp tkot2..ahahah....pas tu aku tros tarik akk tu msok wt persembahan tu..ahahha
akak tu pown tepinge2 jerr...hahaha......
and then...selesailah tugas aku tu...
aku pown msok lah kt dewan dgn rase lega...
pastu ternampask plak...kk aisyah jadi MC..kt pentas...terkekeh2...kwn aku kt sbelah tu...aku pown x tau nape..haahaha...and sume persembahan aku tengok...mmgng best...
inilah kenangan ku yg terbaru..hahaha...
nie antara gambar yg dpt diambil...tengok tuu...pengetua kitorang main sampai tergolek..hahahaxxx...
memang syok abis mse tuu..haha


nie la persembahan2 yg dipersembahkan oleh plajar2 smkbk..memangg besttt


         
  
            sebenarnye banyak gambar lagi tp pnat plak den nk upload sume photo2 nie..hehe..=)                  

nie lah guru2 yg selama nie membantu,mengajar,membimbing...pelajar....terima kasih cekgu!
                                                                                                            


                                                                      anep..

2 comments: