Wednesday 18 May 2011

nyampah lak aku..

tadi mse lpas exam....aku pown dok jalan2....
saje nk borak2....nk abiskan mase dgn cekgu yg nk pindah nie..
aku pown borak2..tengok2...pastu..
adoyaii...naympah seyhh aku ngan bdak nie....die ingat die mggedik camtu ade org ske tengok die...
sorry la...nk tengok pown aku dah nk tmuntah...adoyaii...
adeke patut die nk bg hadiah kt cekgu die suruh cekgu tu yg amik kat die...pas tu ckp"cekgu nk hadiah nie ke x nk"cm taikjerrkk..
org nk bagi ....bagi lah elok2 ...nie cm x ikhlas...bengong punye olang!
haikk....memang menyampah dgn bbdak yg dh lme and baru nk "up"...nie..
relax sudaa la...nie cm sakai jerrk..
..klau sku jdi cekgu tu aku amik...pastu aku cmapak jerr kt muke die...baru pdn mke die..hey..
buat aku jdi tenson jerr...
cubelah wt perangai elok sket...bsar dh cm gajah...ade hati nk jadi prangai x matang..
cam...hmmm....
kang aku ckp lbih2 kang org tu mrah...klau terase....phm2 jerr la nk ubah...hmmm...
cubelah jadi diri sendri and jgn nk menggedik...tau la die tu ade adik kecik....jgnla perangai pown cam adik die..heyy
harap2 berubah la weii...


                                                                                                                               anep

1 comment:

  1. apasal lakk nihhh!!! mengglabah budak tuhh !!! nma diA sapa ???

    ReplyDelete